Asiakastarinat

Nestle

18.03.2019


Nestlé on maailman johtava elintarvikealan yritys, jonka tunnetuimpiin brändeihin Suomessa kuuluvat muun muassa Piltti, Maggi ja Nescafe. Maahantuonnin ja markkinoinnin lisäksi Suomen Nestle valmistaa elintarvikkeita Turun ja Juuan tehtaissaan.

Nestlen tuotekategorioita ovat lastenruoka, lemmikkieläinruoka, murot, ruoanvalmistustuotteet, makeiset ja juomat, joten eri tuotteiden erilaisten esillepanojen seuranta ja hallinta vaativat tueksi hyvän työvälineen.  

”Otimme SnapShop ohjelman käyttöön esillepanojemme seuraamiseen päivittäistavarakaupoissa. Myyntiedustajat ja menekinedistäjät voivat asiakaskäyntiensä yhteydessä SnapShopin avulla raportoida esillepanot kätevästi ja ketterästi”, kertoo Juha Nousiainen, Suomen Nestlen Field Sales Manager.

Maailmanlaajuisesti Nestlellä on yli 2000 brändiä. Ilman tunnistetietojen perusteella tapahtuvaa automaattista kuvien kategorisointia, oikeiden kuvien etsiminen ja tehtyjen toimenpiteiden seuraaminen olisi lähes mahdoton tehtävä.

”Kuvat tallentuvat organisoidusti kampanjoittain ja asiakkuuksittain, mikä tukee meitä toimenpiteiden jalkautumisen seurannassa.”

Kuvat ovat myös kaikkien Suomen Nestlen SnapShop-käyttäjien katseltavissa.

”Sovelluksen yhteisöllisyys ja läpinäkyvyys vaikuttaa myönteisesti myyntikentän tekemisen laatuun”, Nousiainen tuumaa.

© 2019 by MORE Mobile Relations