Asiakastarinat

Lumene

18.03.2019


Lumene Oy on suomalainen kosmetiikkavalmistaja, jonka korkealaatuisten tuotteiden valmistuksessa hyödynnetään pohjoisen puhtaita raaka-aineita. Lumenen tuotteita markkinoidaan muun muassa tavarataloissa ja hypermarketeissa, joissa näyttävät ja houkuttelevat esillepanot ovat myynnin kannalta keskeisen tärkeitä.

Lumene on luottanut SnapShopiin jo neljän vuoden ajan. Sovellus on aktiivisessa käytössä tuotteita esittelevien konsulenttien ja esillepanoista vastaavien myynninedistäjien lisäksi myös muun muassa markkinointiosastolla. Tarve helppokäyttöiselle raportointityökalulle tuli vastaan myyntikenttää digitalisoitaessa.

”Ennen SnapShopin käyttöönottoa kuvia läheteltiin sähköpostin liitetiedostoina. Toimintatapa oli vaivalloinen sekä lähettäjälle että kuvien vastaanottajalle. Tällä hetkellä on vaikea kuvitellakaan paluuta entiseen”, toteaa Lumenen Suomen kenttämyynnistä vastaava Petri Hakala.

Lumenella kuvien lähettämistä vastaa pääasiassa kentällä toimiva myyntiväki, mutta kuvasyötettä seuraa päivittäin yrityksen sisällä suurempi yleisö.

”Sovelluksen tykkää-toiminto on ahkerassa käytössä”, Hakala vahvistaa.

SnapShopin kautta kaikkien on helppo seurata mitä kentällä tapahtuu, mutta erityisesti avainasiakaspäälliköille sovellus tuottaa arvokasta informaatiota.   

Uusien käyttäjien kohdalla SnapShopin käyttöönotto on sujunut ongelmitta ja sovellusta luonnehditaan hyväksi, hyödylliseksi ja helppokäyttöseksi.

”Perustoiminnot oppii todella nopeasti, eikä sovelluksen käyttäjiltä ole tullut negatiivista palautetta. Sovelluksen kanssa eteen tulleet ongelmat ovat koskeneet korkeintaan unohtuneita salasanoja. Uusien käyttäjien lisääminen käy helposti ja kuvat löytyvät galleriasta kätevästi arkistoituina”, Hakala tiivistää.  

© 2019 by MORE Mobile Relations