Ajankohtaista

Monikanavaisuudesta uutta tehoa myymälämarkkinointiin!
Monikanavaisuudesta uutta tehoa myymälämarkkinointiin!

Blog

Nykypäivän maailma ja kaupankäynti on perustavanlaatuisesti monikanavaista. Kuluttajina asioimme ja ajattelemme huomaamatta monikanavaisesti. Odotuksemme ovat sidottu yhtä aikaa niin fyysiseen kosketuspintaan kuin digitaaliseen maailmaan. Vaikka käsin kosketeltavat kokemukset ovat lähellä monien sydäntä, huomaamatta ne tuntuvat jopa paremmilta, kun liitämme mukaan verkon tuoman tehokkuuden ja nopeuden.

Lue artikkeli
Onnistu myymälässä – 5 vinkkiä tulokselliseen visuaaliseen markkinointiin
Onnistu myymälässä – 5 vinkkiä tulokselliseen visuaaliseen markkinointiin

Blog

Mietityttääkö oman myymäläsi menestystekijät muuttuvan kaupan markkinassa ja olet kiinnostunut nostamaan myymäläsi visuaalisen kokemuksen tasoa rohkeasti korkeammalle? Poimi tästä tärkeimmät vinkit myymälämarkkinoinnin kehittämiseen ja kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen parantamiseen.

Lue artikkeli
Conaxess Trade Finland Oy
Conaxess Trade Finland Oy

Asiakastarinat

”SnapShop on vastannut tarpeisiimme todella hyvin. Sovelluksen avulla kaikilla on reaaliajassa sama tieto kampanjoiden tilanteesta ja raportointi eteenpäin esimerkiksi päämiehille käy niin ikään helposti”, kehuu Conaxess Traden markkinointikoordinaattori Mikaela Melander.

Lue artikkeli
Tekoälyllä lisätehoja myymälämarkkinoinnin seurantaan
Tekoälyllä lisätehoja myymälämarkkinoinnin seurantaan

Blog

Tekoäly voidaan nykyään valjastaa tekemään mitä moninaisempia asioita, eikä sen käyttöönotto enää edellytä isoa budjettia tai ole vain isojen yritysten etuoikeus.

Lue artikkeli
Kohti parempaa myymälämarkkinointia
Kohti parempaa myymälämarkkinointia

Blog

Vanhan sanonnan mukaan ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Myymälämarkkinointikampanjassa lenkit ovat myymälöitä, joita valtakunnallisessa kampanjassa voi olla jopa satoja.

Lue artikkeli
Keväällä kauppa käy
Keväällä kauppa käy

Blog

Kevät on hyvää aikaa kaupankäynnille ja näin ollen myös myymälämarkkinoinnille, kun auringon aktivoimat kuluttajat liikkuvat kaupoissa tekemässä hankintojaan kesää varten.

Lue artikkeli
Fredrik & Louisa
Fredrik & Louisa

Asiakastarinat

”Tarvitsimme uudenlaisen työkalun kampanjatietojen keräämiseen. Löysimme SnapShop-sovelluksen, jonka avulla tietojen kerääminen ja raporttien koostaminen eri myymälöistä on helppoa. En osaa sanoin kuvata miten paljon sovelluksen käyttöönotto on helpottanut päivittäistä työtaakkaani.” 

Lue artikkeli
Oy Transmeri Ab
Oy Transmeri Ab

Asiakastarinat

”SnapShopia käyttää meillä noin 100 henkeä, aina harjoittelijasta toimitusjohtajaan. Kuvat ovat kaikkien nähtävillä ja tykkäystoiminto on ahkerassa käytössä.”

Lue artikkeli
Mondelez
Mondelez

Asiakastarinat

”Meillä ei ollut kokonaisvaltaista järjestelmää, jolla olisimme voineet dokumentoida kampanjoita kaupoissa”, sanoo Mondelezin Norjan myyntikoordinaattori Per-Arne Baakind.

Lue artikkeli
Cloetta
Cloetta

Asiakastarinat

”Meille on tärkeää varmistua siitä, että brändi näyttää samalta kaikissa myymälöissä aina Helsingistä Ivaloon”, tiivistää Cloettan Trade Marketing Manager Anna Peuravaara.

Lue artikkeli
© 2019 by MORE Mobile Relations